
TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY
Prowadzimy działalność w zakresie krajowego i międzynarodowego transportu rzeczy, w szczególności oferujemy usługi transportu produktów leczniczych.
Nasza Polityka sprowadza się do prowadzenia przedsiębiorstw w taki sposób aby ciągle podnosić jakość działania, jakość pracy i jakość świadczonych usług, włączając zapewnienie jakości i bezpieczeństwa transportowanych rzeczy / produktów.
Dla utrzymania i zwiększania satysfakcji klientów i innych stron zainteresowanych przyjmujemy następujące cele jakościowe:
-
oferowane i dostarczane mogą być tylko te usługi transportowe, które będą zasługiwały na uznanie klientów poprzez spełnianie ich potrzeb i oczekiwań z uwzględnieniem obowiązujących norm i przepisów prawnych, w szczególności przepisów w zakresie GDP (Dobra Praktyka Dystrybucyjna);
-
wysoki poziom jakości usług, kompleksowość usług i kultura obsługi klientów są decydujące dla utrzymania konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstwa
-
systematyczne identyfikowanie i wdrażanie działań doskonalących służy ciągłemu zwiększaniu zadowolenia klientów.
Nasze cele jakościowe osiągamy poprzez systemowe i procesowe podejście do zarządzania działalnością oparte na wymaganiach i wytycznych norm serii ISO 9000 i wymaganiach przepisów w tym przepisów w zakresie GDP.
Podejście do zarządzania obejmuje systematyczną identyfikację wymagań klientów, wymagań przepisów, określanie procesów przyczyniających się do spełnienia tych wymagań i utrzymania tych procesów pod nadzorem.
Odpowiedzialność za jakość jest rozłożona na każdego pracownika poprzez celowy podział zadań i uprawnień.
Szczegółowe cele dotyczące jakości są rozwijane dla wszystkich funkcji i szczebli zarządzania i w szczególności obejmują cele dotyczące jakości usług i cele ciągłego doskonalenia.
My Przedsiębiorcy przyjmujemy odpowiedzialność za ustanowienie i wdrożenie polityki jakości oraz przyjmujemy zobowiązanie do tworzenia warunków i wewnętrznego środowiska przedsiębiorstw tak, aby wszyscy pracownicy mogli się w pełni angażować w osiąganie celów.
To zobowiązanie obejmuje również zapewnienie środków dla realizacji polityki, w tym ustanowienie, rozwój i ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością i procesów nim objętych.